Did you forget that yellow bird? how you forget that yellow bird?

egentligen har jag väl mycket att skriva... ett överflöd av ord för att vara exakt.
ett totalt kaos som vill präntas in här. ett överflöd av ord för att vara exakt.
och om det gick rätt till, och om jag skulle åtminstone försöka att vara lite mer perfekt -
så skulle jag skriva hela meningar. ja du hörde rätt, inte tomma ord utan hela meningar.
helt rakt på sak. inte i min smak direkt. men jag skulle iallafall försöka.
och någonstans skulle det komma in en gul fågel lite titt som tätt, som det gör i conor oberst texter.
kanske lite såhär ;

"And i never thought this life was possible.
you're the yellow bird that i've been waiting for.
the end of paralysis.
i was a statuette,
now i'm drunk as hell,
on a piano bench.
and when i press the keys,
it all gets reversed.
the sound of loneliness,
makes me happier."

men mina egna ord? och hela meningar? och gula fåglar? nejnej.
men vet du vad, jag känner en tjej nere i malmö som är villig.


Kommentarer
Postat av: Johan

:)

2009-04-08 @ 14:28:14
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0