jag hatar att sätta rubriker på text. suck!


Idag är det Lisa Ekdahl som gäller för en sån som mig. Hon är ganska finemang. Just nu; hennes första album. Jag tycker nog att det är det bästa. Varför är det alltid de första albumen som är de absolut bästa? Som Winnerbäck som gått från superb till, jag vetinte vad? görtråkigt på göteborska. Daugava liksom? vad hände där?
Och, varför är det inte sådär fint väder som vi fått beskåda de senaste dagarna? Jag vill ut och sätta mig i solen. Jag vill ha en blå himmel, inte en vitgrå. Jag vill ut och måla. Jag vill ha någonting att göra. Idag har jag absolut ingenting planerat. Jag vet inte om det känns skönt eller om jag börjar bli aningen rastlös nu när kaffet är uppdrucket? Jag tror på det sistnämnda.

Jag spillde blåbärsproviva på mattan förut. Det var ju lite klantigt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon är både jävligt snygg OCH gör bra musik. Vilken jäkla kombo!

2009-04-20 @ 16:02:02
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0