UR FORM?

hej. 
det har varit en händelserik helg.
mycket händelserik om jag får säga det själv.
igår var jag och sofie på revyfest. vi drack rödvin i plastmuggar. mycket exklusivt.
vi blev salongsberusade och shejkade ass till flow rida.
nej. nu ljög jag.
jag ljög verkligen.
vi har också lyckats pricka in samma klädval två dagar i rad. olika kläder. två dagar i rad. det är ganska knepigt.

dagen till ära så har jag har faktiskt precis klippt gräset. tur att ingen såg mig. då skulle de verkligen förstå vilken otroligt dålig kondition jag har.inte dåligare än vissa. men ganska dålig. 
ur form.
jag är ur form. det kan man inte tro va? haha.
en flörtgubbe kanske skulle sitta på sin plats?

;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha flörtgubbe right back at you

2009-04-20 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0