THE KING AND I


igår
var en otroligt soft dag. för jag får väl lov att använda ordet soft trots att jag börjar bli gammal?
vi tog oss till cortegetältet vid chalmers, där våra kära mannar oh jollity skulle spela.
sommarfeeling på hög nivå. de hade byggt typ en uteservering där uppe i tältet. där kunde man köpa grillat käk och där nere kunde man köpa billig öl, olika sorter. det var änna lite festivalkänsla om jag får säga det själv. finfint väder likaså. jag hade svårt att koncentrera mig pågrund av alla som satt och åt runtom mig, det luktade så hujedamig gott.
oh jollity var bra som vanligt, men de borde spelat fler av deras egna låtar.
stiliga gubbar dom där ÅH JÅLLITY!

det var allt för mig. nu skall jag kika igenom en skiva med bilder från min student som jag fick av sabrina och som jag inte sett än, spännande :)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0