pajas på timlön

ja, vad är uppe, vad har hänt etc etc etc?
igår efter jobbet så hann jag inte mer än att komma hem och slå mig ner i den mjuka fotöljen framför spotify och... facebook. haha. innan jag var tvungen att duscha och dra mig mot pappa för att få skjuts till partille, där jag skulle möta upp arna sebbe johan remina thomas lina david filip anton amanda & frida. för en pizza, och sedan musikal. vilket var trevligt trevligt. sedan hem igen runt kvart över nio snåret för att sova och sedan hoppa upp igen vid 05.40, jag bryggde mitt kaffe, gjorde mina smörgåsar, drack min juice, då skulle jag också ha skickat ett hejdåsms till peter som åker till staterna i två veckor, men det glömde jag helt bort.
har ju hört att jag är aningen egocentrisk, så det var la det som tog över då antar jag.

väldigt bfint väder idag det måste jag erkänna. tygskorna är framme, och det är leendet med. nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0