Leave the bourbon on the shelf!

Kaffet står och ryker brevid mig. Först skrev jag ryger istället för ryker. Och sedan skrev jag fär istället för för. Sedan höll jag på att skriva dör när jag skulle skriva att jag skrev fär istället för för, och då skrev jag dör igen. Jag är slarvig, det säger alla.
Nu gömde sig solen igen, solklart (haha) att den gjorde det när jag snart ska ut och klippa gräset. Sedan blir det en tripp till willys med min kära mor, och kanske lite shopping på det! Vore väl ytterst trevligt en dag som denna, cirkus två dagar innan valborg. Eller ja, nästan exakt två dagar innan valborg. Såatte, vad sjutton ska man  göra på valborg då? Patrik aka Patsyboy snackar om grillning, alla vill grilla, jag tror man måste grilla, valborg är väl en grilldag.?

Valborgsgrillning i all dess ära? Ja, jag tror det blir så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

soetnoes

2009-04-28 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0