jag blir galen på perfektion.

dagens lyrik
nyss; jag brände mig på strykjärnet.
det är nu ni ställer er två frågor.
varför är hon så jävla klantig, och, vem fan använder strykjärn?

snart; göra stan med sofie & patrik, och sabrina om man får tag på henne,
kaffe & you name it. i den fina solen. i det fina vädret. i en fin park. på en ledig dag.
jag blir galen på perfektion.

dagens musik
maia hirasawa - south again.
gustaf spetz - restless
patrick wolf - accident & emergency
soundtrack - blow my cool
monkeybrother/pengabrorsan - dom vet ingenting av oss


Kommentarer
Postat av: Johan

Såhär i efterhand: Vart tog Palle vägen? Och vad lyssnade vi på på vägen hem?

2009-04-03 @ 01:04:00
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0