jag är sugen på spagetti och köttfärssås.



igår provade vi på en ny torsdagsklubb i stan. jag, sabrina, sofie och patrik. 
the mudclub på dubliners, tror att det hette så iallafall.
först förfestade vi lite på stickyfingers såklart.
sedan bar det av till dubliners,
det var ganska lamt där.
så vi gick tillbaka till allas vårat sticky igen, tacka gud för gästlistan.

nu skall jag inte älta gårdagen. utan sikta in mig på denna.
jag vaknade upp... med ett ragg i min säng..
sofie.
haha.
vi åt frulle och drack kaffe. sedan åkte hon hem för att snart komma tillbaka till min enkla boning.
för att knäcka ett par öl, men inte för många, idag skall jag hålla mig lugn.
sedan blir det djuret, och babian, på stickyfingers igen.
med mina flickor. och kanske, sebbe.

gud vad mycket sticky, men det kan inte hjälpas, eller stjälpas heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0