Det där du vet, du vet det där?

Det är en finurlig finess detdär, med att drömma.
Jag har drömt konstiga drömmar inatt, som vanligt.
Bland annat att mamma lärde mig och typ 10 andra att spela ett spel där man använde skink-skivor istället för kort. Eh!

Frukost nu, och den stulna medwursten smakar gottgott.
Idag är det valborg, spännande kan man tycka, vi ska ta oss till en park och dricka öl och äta god mat.
Igår åkte jag till stan för att gå på systemet var tanken. Jag missade systemet med 15 minuter, eftersom de stängde sex och inte sju. Jag var helt inne i min egen värld och gick och kollade i affärer istället.  Det slutade med att jag köpte läderband och en ny tröja. Ingen öl. Så därför, måste jag ta bussen om cirkus en timme mot systemet - Munkebäck. jag vägrar ha varm öl i eftermiddag. Hahaha.

GÖR OM GÖR RÄTT! (Vart har jag fått detta uttrycket ifrån?, Damn)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweetiepie

2009-04-30 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0