blue period of picasso. osv.


jag skulle kanske vilja påstå att jag är den klantigaste personen jag vet.
min vänsterhand är brännskadad for life. pga ovanstående påstående.
nu sitter jag här och lyssnar på mycket bra musik. det överväger det dåliga och det svidiga antar jag.
jag har dessutom haft en underbart fin och mysig helg för er som inte vet om detta.
och kom just på den världsliga saken att jag fyller år om mindre än en månad.
tjugoett.. sjukt..


dagens highlights :
1. peter bjorn and john - lay it down
2. peter bjorn and john -
blue period of picasso
3. daniel johnston - life in vein
4. maia hirasawa - hush now.
5. dundertåget - hakkakarl

Kommentarer
Postat av: arna

varför brännskadad? förutom klantigheten, dååårå

2009-04-14 @ 00:28:04
URL: http://arnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0