att jag aldrig lär mig.


jag skriver in fel lösenord här på bloggen, varenda gång jag ska logga in.
gör detta mig till en glömsk tjugoettåring? det är galet, att jag aldrig lär mig att fel ska vara rätt. men ja ja, gör om gör rätt, det är nog mitt motto. fast att jag brukar säga att jag inte har något.


jag har legat ute och solat med min kära mor i cirkus två timmar nu. det är så vajjert väder idag.
och inte nog med det, ikväll är det dundertågetgotebar. det ska bli underbart, jag, sofie, sebastian och johan. magnus & catarina också såklart, sebastians föräldrar, dom är hemskt sköna. men innan det bär av till gotebar så skall jag och mamma bjuda mormor & sofie på middag. en och annan dansk fatöl blir det också såklart, och sabrina kommer nog förbi och tjingar med.

idag är en lycklig dag, idag är en bra dag, trots att jag skrev in fel lösenord två gånger.

Kommentarer
Postat av: Johan

Eller som E skulle sagt; Goddamn right, it's a beautiful day!

2009-04-25 @ 14:04:48
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0