jaha jaha

hej.
vad händer?
det börjar bli höst.
halsdukar, stickat, stickat, stickat!
läget då?
jag jobbar och står i.
imorgon skall vi ut i skogen. kallt tycker jag.
men mysigt.
fleecetröja, jacka, vantar och varma skor är det som gäller.
förra veckan slog jag i huvudet i ett äppleträd och fick en bula.
..när jag skulle rädda ett barn och allt.
jag är typ som batman.
värsta superhjälten.

för övrigt.
så har jag gått och blivit skit tråkig.
värsta grå.
jag är praktiskt taget nykterist.
spenderar mina helger på hemmaplan.
bakar. det enda som fattas är förkläet.
jag har också tappat bort mitt intresse för musik.
men nu jädrar skall det bli ändring.

right  now:
coldplay - viva la vida
hello saferide - anna
håkan hellström - kär i en ängel.



tja

Kommentarer
Postat av: hadiraja

varå musik?

viva la pinata e ju inte såååå bra

ååå saferide e ju inte sååå bra

haha





SKoja

2008-09-22 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0