tjing tjong kines.

jag älskar hösten.
det är den absolut bästa årstiden.
men vad fan händer?

vi skall ut på jobbet. tar på mig överdragsbyxor, fleecetröja, jacka OCH vantar.
går ut, och inser, att det är ju fan sommar. hahaha.
av med jacka, fleecetröja och vantarna upp på hyllan igen.
vart tog du vägen, hösten?
I MISS YOU.





dagen idag var okej, förutom att hösten försvann.
jag gav felix guld i balansgång.
jag fick äpplepaj & vaniljsås till frukost.
jag missade dock efterrätten, glass&fruktsallad, damn!

alla i min närhet är förkylda just nu.
min lillebror, min mamma, min man, ungarna på dagis!
men varför blir inte jag förkyld då?
det är då konstigt.

ha det så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0