SHIT!

shit shit shit!
igår la jag mig i sängen, efter en dag i denna följd:

vakna kl 5... snooza till 6, jobba kl 7 - 14..
hem, äta, sitta vid datorn..
åka buss till bob...
spårvagn till bob...
hemma hos bob..
äta nudlar & hallonsallad :)
åka till lidl med bob, handla lite saker..
tillbaka till bob...
dricka te med bob, & titta på idol
åka spårvagn&buss hem,
äta en plätt, åt faktiskt bara en!
borsta tänderna,
lägga sig ner i hopp om att det var något bra på tv..
sex and the city som vanligt




MEN INTE VILKET AVSNITT SOM HELST!!!!!!
UTAN DE ALLRA SISTA AVSNITTET..,

ni vet, det avsnittet när big kommer till paris och ba:
It took me a really long time to get here but i'm here now. Carrie, your the one!
och jag grinade, och jag grinade, jag grät som en gris alltså.
men det var egentligen inte där det började, det började när big
kom in på hotellet och såg carrie på golvet i sin puffklänning och hon tittar upp på honom, och.. a iaf.. hahaha
det avsnittet, är så jävla bra, att man bara gråter.
äkta kärlek alltså.. hahaha.
sen stängde jag av tvn med ett blött face.

JAG ÄR SÅ JÄVLA KLYSCHIG!

Kommentarer
Postat av: jonte

öööööh okej?

Han är ju så jädra cepeboring. och hon helt as ball.

varå äkta kärlek. för det e väl han?

2008-09-12 @ 15:03:25
Postat av: Alex

Låter som en bra kväll..

2008-09-12 @ 16:35:31
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0