o-o-o!

För bara, vara vara vänner och
tala om allt vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara vara vänner
och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara vara, bara vara
o ibland önskar jag, att du inte sa:

bara, vara vara vänner och
tala om allt vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara vara - vara vänner
och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara vara, vara vänner
men vi ska bara, bara vara - vara vänner
och tala om allt, vi kan väl tala om allt
men vi ska bara, bara, bara vara

tack för mig!
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 17:36:30
Postat av: Anonym



Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!

2008-09-30 @ 17:37:50
Postat av: Johan

Tänkte bara flika in att jag inte känner någon av tidigare kommenterare, men jag kan nästan garantera att de är dryga, hänsynslösa kuksvin. Ja, kuksvin.

2008-09-30 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0