underbara helg.

denna helgen har varit en bra helg.
pumpan har bjudit mig på god middag.
och sedan skulle vi kolla på hellboy 2, men vi blev så trötta för vi satt och drack vin och pratade för länge.
vi kollade inte ens på slutet. haha.
det var mysigt dock.

-

och i går blev det kräftor hos bob, jag och remina var bjudna. mumsigt.
hon hade gjort världens goaste ananaspaj till efterrätt också.
dessutom så hade hon kokat kräftorna själv, jag är imponerad.
sedan gick vi ut och svira ett tag, pustervik blev det.
kuuuuuuuuuuuuuuuwl.

-
idag så kan man inte ens gå till affären där jag bor,
det är översvämning, jag skulle knappt bottna om jag gick i. (dissar mig själv)
eller jo, men det är sjukt mycket vatten.
hela dammen har svämmat över. och det tar ju aldrig slut för att vattenfallet öser som tusan.
sick!
här bjuder jag på en bild, jag kunde inte gå ut längre för då skulle det rinna in i stövlarna.
men det var sjukt djupt i mitten. kolla staketet vid backen liksom. de e typ under vattnet. hahaha



och här är vid dammen. hela vägen e borta. dammen och vägen har liksom flytit ihop.

detta var dammen förut. det som man ser sticka upp där var någon form av brygga.
hahahaha.


tjenna!

Kommentarer
Postat av: Remina

Hahahaha! Jävlar...

2008-10-26 @ 20:21:04
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Josefine

Whohoo, mysig "vattenpöl" ^^,





O__o

2008-10-29 @ 00:25:20
URL: http://josshanna.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag!! :)

2008-10-29 @ 00:29:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0