tänd ett ljus,.. för att det är kul.

jag känner att jag är lite inne i ett pyroman beteende idag.
jag vill tända eld på saker och peta i elden.
så jag tände ett ljus för att göra ovanstående.

jag har inte riktigt vuxit ifrån det där att man inte får peta i elden.
jag gör det varje gång jag ser ett tändt ljus.
eller så doppar jag pekfingret i stearinen och låtsas att pekfingret har en hjälm.
eller tummen - en tjock kille med hjälm.

då tänker jag på den runda killen i ondskan. han var ju inte direkt tjock, men.
henrik lundström, nivet..?
nähä... nä

hej då!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du var en blomma och jag var en ko

skulle jag äta upp dig för du är så go.

2008-10-07 @ 17:30:37
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0