pralin pralin potatissvin





vem fan är "pralinen"?
schysst att ja e vacker iaf.
jag kom precis ut ur duschen, så jag är ännu vackrare.
men fy vad seg jag är som duschar vid halv två tiden.
fy skam...

lyssnar på lite av sockerplommon älva aka sugarplum fairy's nya låtar som remina skickat till mig.
och jag tänker; dom är okej.. helt okej
allt de gör låter i princip likadant så. haha. lyssna här.

litet tips är soundtracks nya thrill me som ni kan lyssna på här
och här tänker jag; hallelåja? den är bra. låter inte riktigt som soundtrack men.
brao med o på slutet liks.
utopia är riktigt bra. med a på slutet.
så lyssna nu. om ni inte redan har.
eller förresten, gör det endå.
annars.. *knyter näven*


thats what i'm talking about.






Kommentarer
Postat av: Remi

Jag håller faktiskt med om att de låter likadana i allt de gör.. Men vissa låtar svänger faktiskt! :)

Jag ska lyssna på din musik snart ;)

2008-10-22 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0