min helg, av cecilia svensson.


haha,
vi tar och börjar med fredagen.
denna fredag var speciell. jag och matilda började vår kväll med en flaska vitt och räkor.
så jävla gott, helt färska räkor som var uppfiskade några timmar innan.
sedan blev det flygarns haga där vi mötte upp johan, sebbe, nils och anton för en öl.
vidare till henriksberg där van loo jobbade. vi tog några öl och en dans -
och svirade vidare till sticky fingers. på sticky tog vi ännu mer öl.
vi dansade också med mattias hellberg från NT. celebert besök är alltid fint om man kommer ihåg det.
dom hade spelat samma kväll och var antagligen sådär allmänt bra som dom alltid är.
hellberg är en av de snyggare jag sett i mitt liv skulle jag tro. jag är nog kär.
vi åkte nog hem runt fem tiden.


yesterday, igår, lördag.
då vaknade jag halv sju på kvällen
och sedan var det nationalteatern med sebbe och hans föräldrar.
sjukt bra, sjukt kul, sjukt svettigt!
vi var som den taggade trion, tänkte jag skriva, men vi var ju fyra!

sen gick vi runt lite på stan jag och sebbe, mötte remina och gänget en stund.
sen var det hemdags för mig. efter lite sömn och nattligt samtal om ett möte på "mulleplan"?
så somnade jag gott.

det var la mest det, sen skall jag till matilda och kolla på film!
kanske har fixat jobb också.

och, nu skall jag o syrran snacka killproblem (hennes)
KÖSS!


Kommentarer
Postat av: Johan

det var värst, hade bestämt för mig att jag var där i fredags också! :O

2008-10-12 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0