let's talk about spaceships

idag är det en sån där väldigt grå dag.
jag har jobbat hela dagen på denna väldigt, väldigt grååa dag.
men med en go herre och goa kids så det jämnar ut sig.
vid elva tiden så började det dock ösregna vilket resulterade i sandiga och kalla händer & fötter.
torkskåp på på högsta värme!
en tappade stöveln i sandlådan och traskade runt barfota, gulle, men oj så kallt!


f.ö
jag är helt besatt av say hi/say hi to your mom och kan inte sluta lyssna.
vet att en vän till mig introducerade dom för mig när vi umgicks extra mycket.
men jag orkade inte riktigt lyssna in mig, har för mig att jag tyckte att de var enformiga.
och lite tomma, jag gillar inte tom musik.
men nu älskar jag det, öh! betyder det kanske att jag är lite mer tom nu än då? :)
nejdå.


nu blir det lek. och bjuder på en låt om ni klickar på länken.
kunde inte bifoga den för det knasade sig..
say hi to your mom - let's talk about spaceships.
puss :)


and whats that saying again,
they're only words
and words can't kill me
Well, i can't even spell them
and cadence to what she says is well.


let's talk about spaceships,
or anything
except you and me
Okay?


Kommentarer
Postat av: duvääth

goo äruuu ciicci xDxDxDxD

2008-10-14 @ 10:33:36
Postat av: Anonym

or anything except you and me okay?

okay..

2008-10-19 @ 03:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0