konsten att känna någon.

den är inte många som kan..
men när någon kan tala om för en hur man själv är i punkt och pricka och att det sedan stämmer -
det kallar jag konsten att känna någon.
svårt det där.
det tar nog flera år?
men att säga att man faktiskt känner en person, vart går gränsen då?
jag menar inte; jag träffade fredrik på en fest engång så jag känner honom-känner
utan, jag vet hur du vill ha ditt kaffe samt du blinkar 5 gånger på en minut-känner.

hahaha, det är fanemej en svårt grej det där.
säg att man lever ihop i typ  50 år, hur mycket känner man varandra på en skala 1-100?
beror väl på hur bra förhållande man har iofs, men i ett vad man kan säga normalt förhållande?
det lär ju inte vara 100 procent iallafall.
jag skulle kunna tippa på 70.

och har man ett förhållande på 1 år, då tycker jag iaf att man lärt känna den andra personen bra liksom.
men på en skala 1-100, så blir det ju knappt 2.

när man tänker så, så, fan vad mycket man inte vet. läskigt. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0