jaget.

idag har vi det bra, jag och mitt andra jag,  dricker kaffe, chillar lite.

jag: idag blir det partaj
jag: ja..
jag: då skall vi dricka öl och ha kul
jag: men inte för kul, och inte för mycket öl.
jag: men orka bry sig, idag skall vi stänga av alla hämningar som thomas gör ibland.
jag: fast, det är en dag imorgon också?
jag: äh ! screw morgondagen, feest!
jag:
men jag måste städa imorgon i och för sig för vi skall ha middag på lördag.
jag: äsch! städar på lördag istället, eller inte alls.
jag: men jag måste städa, annars tror dom att jag är dum i huvudet.
jag: nu sticker jag nog till systemet!!!!!! FEST!

ibland så tar den andra sidan över, men skall se till att balansera de två.

Kommentarer
Postat av: Remmen

Haha :D Helt rätt!

Menar du Thompa lompa?

2008-10-16 @ 16:43:45
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0