hey ho lets go


jag är endå ganska go o gla nu.
livet är typ härligt.
skurt comebackar i kens gästbok. men han verkar lite sliten?
vilket ni kan läsa om i jonathans blogg där jag också gästbloggar lite, hahaha.
klicka här.

nu har jag massa grejer att se fram emot som jag kan uppdatera er med
eftersom jag inte har något annat att skriva om.

1. lön (spendera spendera) + filmkväll med massa chips & dipp, hos jonte på fredag
2. kräftor aka krällor hos bob på lördag, + partaj, MUMS.
3. ullared (helylle) på tisdag med bob och mamma.
4. halloween party i varberg fre 31 okt.
5. Ö-LAND & ARNA 7-9 NOVEMER

och nu skall jag strax äta fiskpinnar, gött?! jap.
SKÅÅÅÅÅL!






Kommentarer
Postat av: Bob

vi fick fiskpinnar på dagis idag.. :D

2008-10-21 @ 17:53:22
Postat av: Arna

Snart kommer ni hiiit =D

2008-10-22 @ 00:22:12
URL: http://arnas.blogg.se/
Postat av: Pralinen

Godmorgon vackra människa! Puss!

2008-10-22 @ 07:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0