hey hå.

"typ..du är så där go liksom man bah
ser det på dig och typ...hur du rör dig och hur du skrattar"

haha, någon har ätit för mycket socker.


gårdagen började med en snabbvisit till systemet.
där träffade vi på olof som fyllde 20 samma dag.
jag förutspådde att han skulle vara där. :)

sedan så bar det av hem till mig, jag och patrik.
vi käkade pizza, sedan hem till bob på förfest.
resten av kvällen spenderades på stars n bars.
det var jättekul.

mina vänner är bäst.
men jag är sämst, för jag har ingen egen vilja.

jag vill knarka!


Kommentarer
Postat av: junta

Du, Vi kan dela en spliff nån dag om du vill:)

2008-10-04 @ 17:14:17
URL: http://www.metrobloggen.se/hadiraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0