hej mina..


hej mina kära vänner.
jag tänkte berätta för er om min gårdag, den roligaste dag jag haft på skiiit länge.
det började med att jag och min kära vapendragare matilda reneland aka bob,
var på ett av, om inte, sveriges bästa band
The Soundtrack Of our Lives.
det var en skitgrym spelning, den varade i ca en och en halv timme.
en och en halv timme av ren lycka, & ni som inte var där, bläää!
det enda negativa var att det var så jäkla kallt, både jag och bob stod och huttrade.
jag hade inte heller någon tjocktröja på mig,  vilket inte var så smart från min sida.
vantar, benvärmare, mössa, tjocktröja och ett par raggsockar på det så hade det varit som smort.
curiosa: visste ni förresten att man raggar bättre i raggsockar?
därav namnet ; ragg - sockar.

efter soundtrack så gick jag och bob till mcdonalds och tog en dubbel cheeseburgare.
sedan åkte hon hem och jag stack till johan axelsson.
han som skrattar såhär: HÄ HÄ HÄ, nivet?
där blev jag bjuden på diverse alkohol, men jag drack mest öl.
hemma hos johan så hade vi också; palle, johan strand, och en lite närgången dalmas :)
mycket trevligt folk helt enkelt!
dessutom så gjorde mitt val att dricka bara öl,
att jag införde en skitbra fylla. den var liksom perfekt.
inte bakis någonting idag.
en hemlis: drack lite minttu igår också.

dom vet bättre, så dom tvingade med mig till sticky,
vilket var till min fördel eftersom att där spelade ett annat bra band - Universal poplab.
skitbra spelning det också, och jag var på danshumör.
resterande tid på sticky så höll jag och strand till på dansgolvet.
vi måste ha dansat konstant i 3 timmar.
dalmasen var dock försvunnen och jag såg inte till honom på hela kvällen
vart var han? hade han kul? och framförallt, vad gjorde han?

jag träffade på sune, thomas, teddan där en stund där också.
jag blir alltid glad över att se deras nunor.
dock såg jag de inte så länge :)

peace.

Kommentarer
Postat av: Johan

Nä, vi vart iväg ganska snart efter. Jag ville också dansa med Telefunken!

2008-10-05 @ 13:59:39
Postat av: Alex

Så du träffa inte mig i lördags?

2008-10-05 @ 15:34:04
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Alex

tog fel på dagen.. Trodde du skrev om fredagen. Men jag var på sticky i lördags med. Såg dig inte tyvärr.

2008-10-05 @ 20:54:04
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Telefunken

Undertecknad och HÄHÄHÄ-Johan undrade också vart ovan nämnda mas hade tagit vägen då vi vaknade upp vid halv 2 snåret idag. Tydligen var det så att han hade blivit ganska mycket rund om fötterna och rullat hem någonstans mitt i Universal Poplab ungefär..

2008-10-05 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0