galenskap och färg.

miss li är så sjukt bra.
jag har inte hunnit lyssna på henne mer än det som finns på myspace.
men nu jävlar.


jag är galet stel i nacken och det beror på att jag satte mig och målade igår, tiden flög iväg,
plötsligt så var den 20.00.
jag åstadkom väl ingenting speciellt, min lillebor satt brevid i nån timme och följde mina drag koncentrerat.
han är så himla underbar min lillebror.
men han verkar lite deppig nu för tiden.
det skall vi råda bot på.
det konstiga var att jag lyckats få färg kring munnen, alltså varsitt sträck vid varsin mungipa. haha?
kladdmaja.

idag skall jag in till stan med jointe (tycker att det är så himla roligt att skriva så, jag fnissar varje gång)
och sedan blir det jonas halloweenparty på avenyn. det hoppas jag skall bli riktigt trevligt.
men vad fasiken skall man klä ut sig till då?

här flödar då ingen fantasi för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0