dagar som dessa.

jag sitter här och betraktar soundtracks skivfodral på behind the music.
funderar över hur det gick till när dom gjorde det.
funderar över hur ojämnt ebbots skägg ser ut.
skulle vilja ta fram en sax och klippa till det.
biter på naglarna.
fast jag biter inte på naglarna egentligen. det är ju vidrigt.


jag funderar på att gå till sticky idag och kolla på esther.
trummisen är ju trots allt en gammal flamma till mig själv.
och nemas spelar ju också såklart, vi vill ju se joel sjunga.
han är lång som en kaktus.
en grön kaktus.
med långa vassa sånna där taggar..
och fluffigt hår.

som inte alls har med en kaktus att göra egentligen.

eller, det är nog ganska säkert att jag går, bara jag slipper gå ensam.
allt detta tjat om kaktusar gjorde mig sugen.
synd att inte agaton spelar skivor.


Kommentarer
Postat av: jonte

klart du ska gå om det är en gammal flamma....:(

2008-10-08 @ 22:41:32
URL: http://www.metrobloggen.se/hadiraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0