cecilia tar upp en viktig nyhet.

jag har en stor förkärlek till stövlar. gummistövlar alltså.
igår tog jag ut mina på en runda, vi träffade på ett antal vattenpölar.
jag vet att jag är 20, men beter mig som 7!
men det finns en sak som jag vill komma fram till,

det hände igår, en stor grej..

det började när Johan Lindhe, en kär vän till mig kanske man kan säga? var med i gp som "Gatans kung",
då han fick en fråga som löd: vad är det fulaste plagget? eller dylikt.
och han svarade på denna fråga: gummistövlar. redan där slog det slint i huvudet på mig, vadå fult?

vi har länge haft vår dispyt i ämnet.
men, igår så fick jag fram ett " det kan faktiskt vara sjukt charmigt också "

jag tror att det är min förtjänst att johan har ändrat sin åsikt om stövlar.
nu är nog mitt liv liite bättre.

eller?

Kommentarer
Postat av: jay jay

haha xD du e skön

2008-10-02 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0