ARGH!

inatt så kände jag att någon kröp ner i min säng och höll om mig stenhårt.
han viskade sedan något i mitt öra..
det var herr självinsikt som bad mig att dra åt helvete.
nu förstod jag inte vad han menade, dra åt helvete? varfördå?
han låg där hela natten och klamrade sig fast vid mig,
ja, som en jävla igel som aldrig fått känna på närhet.
precis så var det.
det var varmt somfan.
kvavt.
han var även på mig när jag åt min frukostgröt.
han lämnar mig fan aldrig ifred.
inte ens när jag skall gå på toa.
det räcker med att ha mammas bruce springsteen plasch -
kisandes på mig när jag sitter där och skall kissa.
men han, han stirrade så fasligt.

så nu sitter jag här med ett glas rödvin.
vin är inte min grej, men hur skall jag tolka det då?
det är ju endast när jag har druckit rödvin som herr självinsikt beslutar sig för att försvinna.
härligt är det också.
just nu så är jag nog världens bästa människa.
världens vackraste också, kanske skall jag och mina tjugo kronor ut och svira ikväll?

hoppas att kvällen resulterar i ett jävla kalas annars kan jag likagärna gå och hänga mig.

mycket effektivt, har jag hört.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt!

2008-10-10 @ 14:57:55
Postat av: jay

du är iaf inte uptight puman!

2008-10-10 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0