ohoy oboy.

jag har blivit en riktig tråkmåns.. jag är egentligen en ganska kul typ.
men jag har blivit sådan att jag blir supertrött vid tio på kvällen och går alltid och lägger mig innan tolv.
såhär har det varit sedan vi ställde om klockan, haha!
det finns någon som tillochmed kanske skulle bli förvånad över att jag sitter uppe såhär runt tio i tolv snåret och dessutom langar blogginlägg.


jaop.
men såhär är det, jag kom precis hem från pappa.
vi blev bjudna på middag, jag, jimmy ,tobbe och farmor.
sen följde jag henne hem. och nu sitter jag här.

för den nyfikne:
jag äter tills jag storknar, det har jag märkt.
jag har inga gränser, jag äter bokstavligen tills jag storknar.
det kan man inte tro om mig, att det får plats så mycket mat här.
efter middagen så började jag genast tänka; vad blire till efterrätt då?
och innan vi fick efterrätt så började jag äta kex med brieost. och öste i mig pepsi vid sidan av.

allt jag ser, lägger jag beslag på.
sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0