jag

Jag. Jag är nog rätt alldaglig. Jag kan rätt mycket om rätt saker. Jag försöker att vara märkvärdig lite då och då. Det gör alla. Jag faller för fel killar, oftast. Men med filosofin att nån gång skall det väll bli rätt så lever jag vidare. Jag klipper mig själv. Hm. Jag råkar också veta att sverige ligger breve norge. Jag är dock kass på matematik. Jag är ungefär, typ, kanske arbetslös. Mmmm..  Jag är nog väldigt alldaglig endå. Funderar på att skriva en bok en dag, när jag pensionerat mig från mitt glammiga jobb som jag planerat att få. När jag hittat min sexiga dröm-man som vet precis hur jag vill ha mitt kaffe. När jag fått min jävligt feta katt som skall heta tjockis. Fast jag tror att jag är allergisk, jag är  bara inte säker än. Boken jag skall skriva kommer nog vara rätt enformig. Men jag skall ägna mycket tid till att få den perfekt, när jag fått mitt perfekta liv.

Kommentarer
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 13:53:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0