godmorning sunshine..?

här sitter jag och latar mig.
tänkte skriva lapar först.. eh.
har just ätit frukost och är sådär mätt som bara en tjockis kan bli.
för alla tjocka människor äter la ohyggligt mycket?
jag är ingen tjockis, men jag äter lika mycket som en.
jag är sugen på kaffe, men tänkte vänta med det, och låta beställa det av jonathan.
föööör, idag så skall vi måla om hemma hos honom.
om jag kunde ta mig till duschen och sedan vandra ditåt.
men vädret suger ju! och jag vill inte vandra i det.
men det måste jag, och då är man värd lite kaffe, tyckerja.

färgen hette för övrigt koks.
lite roligt när man går in i affären och; hej jag vill ha lite koks, 3 liter blir bra..?

Kommentarer
Postat av: Remina

Låter mysigt med mat, kaffe, ruskväder och målning. Höstligt :D

2008-11-14 @ 14:01:13
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0