bomchackabom.

i helgen åker jag och sebastian till Öland för att hälsa på vår säl arna. (haha)
det kommer att blir grymt!

vi är bjudna på skräckpartaj på fredagen.
jag har köpt mig en svart flapper dress och svarta långa silkeshandskar.
imorgon blire en cigarillhållare, ansiktsfärg och kanske något annat snajs.
skall vara någon död brud, edie sedgwick möter audrie hepburn, eller kanske en egen tolkning?
hahaha. funderar på min dödsorsak, kanske dog jag av en överdos? det får nog bli så.
sebbes the dead rockstars döda pundarbrud? sug på den ni!

pis ut.

Kommentarer
Postat av: Remina

Nej! Tvärtom! Du kommer dö av lycka :D

Puss

2008-11-04 @ 21:44:08
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0