my pal n i.

image219ah jag får änna uppdatera lite här.
igår så var jag på allum och chillade runt lite för mig själv.
skulle köpa present till mamma, men hittade ingen bra skiva då allum inte har någon reko skivaffär alls!
så det blev en as gosig kofta till mig själv från vila.
(jag gör alltid sådär)
sen på kvällen så bar det av med cykel för att möta jonathan halvvägs.
jag skjutsade faktiskt en bit där stark som den oxe jag är.
han hade med sig en go systemare som han testade åt jobbet. där hade han tagit en snygg bild på en fågel som speglade sig själv i en bil och kände sig fräsch.
sen så degade vi hemma hos mig i min säng (låter lol)  vi käkade äpple och kolla tv. myspysigt.
sen följde jag honom hemåt med min kära cykel, jag skjutsade även där en bit.
har träningsvärk i ena benet idag :O haha.

ooooch idag så har jag och staffan varit i stan hela dagen och chillat runt.
jag skulle leta ptresent till min mamma då jag bara införskaffat en enda, en pyjamas.
det blev en mamma skiva med en jävla skön blandning, och ett smyckeskrin.
haha. ah, och ett par serious sally jeans till mig själv då som belöning.
jag är så go när jag överraskar mig själv.
sen gick vi och käkade sallad på kiwi. mums säger jag bara!

men det sköna är att när jag kommer hem så säger mamma: åh vart har du köpt det där blommiga linnet?
ett sånt vill jag också ha.
(ett linne som jag köpte några dagar tidigare på H&M)
presentletandet för gäves! varför visade jag inte linnet när jag köpt det.
jag slår mig själv. gah.

nu skall vi strax äta tårta, jag har kokat massa kaffe.
för idag så fyller mamma 45, wooooho!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: sabrina tonårshäxan

:)

2008-05-14 @ 19:04:00
URL: http://sabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0