i was born by a mother, at the school of understanding.

image212
6 maj 2008 kl 16.50
ja imorgon alltså, då är dagen då jag borde sluta:

ta genvägar över geggiga gräsmattor istället för att ta trottoarvägen som tar 1 minut längre.
vara barnsligast.
skratta för mycket
undvika jobbiga konversationer.
sluta döma folk på förhand.
be folk att köpa ut åt mig

för imorgon är dagen då jag fyller 20 bast. woooho. trots min skeptiska min på kortet så ska det bli kul ;)

och snart flyttar johan lindhe hem igen.. wie!!

dagens örongodis: fibes oh fibes - silly lover


puss :)

Kommentarer
Postat av: Remina

Wie! Stora flickan :D

2008-05-05 @ 18:29:27
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0