en konversation mellan mig o min gamla pojkvän.

Micke säger:

ja menar du o jag har ju ändå försökt klura ut varandra i nästan 1.5 år, så lite borde vi ju fattat om varann

Micke säger:

annars behöver vi glasögon

Micke säger:

mohahaha DISS!

cecilia. säger:

jahahaha

Micke säger:

(du behöver ju glasögon ibland, fattaru? fattaru?) bra skämt det där

cecilia. säger:

aa

Micke säger:

nu känner jag mig sådär varm i kroppen, som när man får en snilleblixt

cecilia. säger:

hahahahaha

cecilia. säger:

de e ba för att du pratar med mej


Kommentarer
Postat av: micke

vi pratade ju om att om man nån gång skulle behöva nån att prata med så förstår vi ju förmodligen varandra lite:) Snyggt att du inte tog med meningen efter din sista där jag skriver att "mohahaha försök du=)" Hoppas bion va bra? peace out cis

2008-05-31 @ 01:56:19
URL: http://nexieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0