aaaawake to feeeeel the ache..

Här sitter jag.
jonathan gick precis till jobbet och jag hänger med min regina spektor skiva på nivå fyra.
klockan är halv tio, våra grannar måste hata oss.
alltid liv i luckan.
å andra sidan så brukar vettigt folk jobba vid den här tiden.
själv är man ledig idag.

fast jag skulle hellre hänga med honom än regina i och för sig.

igår så var det umbilical brothers för oss på lorensbergsteatern. för jävla bra alltså.
tråkigt att jag hade glömt mina glasögon bara. klantig som man är.
amanda, the umbilical sisters nästa? haha


idag tar min kära vän emilia studenten så jag och hanna ska allt pallra dit med lite blommor och vårt sällskap.
och då kommer vi till den stora frågan..

vad skall man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woop woop! :D
Fast jag tycker att The Rabbit Sisters skulle va bättre! Hahaha!

2008-05-27 @ 17:09:15
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0