omedvetna vanor.

jag har tänkt på hur mycket omedvetna vanor jag har inprintade i min hjärna.
en grej, är att när jag cyklar hem från jobbet kör i racerfart tills jag kommer till en speciell backe, saktar ner och leder cykeln ner. efteratt ha tvärnitat för nån månad sen och ramlat pga att det finns så jävla mycket grus där. så blir jag alltid lite rädd när jag kommer just dit.

en annan grej är att jag börjat tycka att det är ashäftigt att tvärnita på grus, så jag försöker göra de så ofta som möjligt (dock inte i backar)
helst när det kommer folk.

jag missade nog den delen som liten.
the sound is awsome.
är dock rädd att jag kan uppfattas som en aning retard.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hellre retard än leotard

2008-03-10 @ 20:12:49
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0