hej

image191Hej.
denna veckan har varit ganska knepig. man har fått veta saker som man inte visste. eller?
idag har jag städat hela mitt rum, slängt två SOPSÄCKAR med kläder och skor, thats so sick...
möblerat om osv. pulkaåkning fo shiz.
massa snö ute nu, alleles tyst.


veckans ups:
mina friends.
johan lindhe
påskägg
släktmiddag
oh jollity på sticky
snön






veckans downs:
ögoninflammation
rethosta
mensvärk
snön
mammas jävla påskliljor som står brevid mig nu och luktar as. hatar påskliljor.
tequila


Kommentarer
Postat av: olof

är det verkligen bra att slänga så mkt kläder...du kunde la gett bort dom till mig eller nåt?..eller va?!

2008-04-01 @ 23:09:37
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0