update,

igår så var vi på knarrholmen hela dagen
jag, nils, david, anton remina och thomas!
vi arrivade till knarrholmen runt två? och upptäckte till vår stora fasa att nästa färja inte gick förrän halv sex.
hahaha.
men det var kul endå, tycker ja.
litet dopp (obs. LITET) fresbee, o glass.

idag ska jag och min kära matilda roadtrippa till ullared! wopwop!
de ska bli nice n cosy me min lille bob.
kanske får köpt lite till mitt nya rum, som jag skall måla färdigt sen, grafitgrå o vitt skare bli.

skulle egentligen till danmark med mamma, osku, jimmy, jimmy o andreas i morgon.
men det visar sig att jag börjar jobba kl 13.15... och hela veckan ut tills nästa lördag.

gothia cuup, forever
(ceciliasvesson forever)

Kommentarer
Postat av: Arna

Gothia is da shit.

Raggaraggaraaaagga hahahahaha

2008-07-11 @ 10:51:25
URL: http://arnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0