jag har sett en färgklick på en vägg.

gud vad allt är tråkigt när man jobbar bort dagarna på ett tråkigt jobb.
och jag, jag drömmer så störda drömmar när jag snoozar..
nu drömde jag att jag o några bimbobrudar  hade blivit utvalda till att bli nya playboybrudar.

OM, vi alla var med i en porrfilm, annars fick vi inte bli de.
men jag ville inte det så jag fick inte bli playboy bryd, hahaha.
men ärligt, vafan gjorde jag bland urvalet? hahahaha.

nu ska jag göra kaffe, och äta min frukost, och lyssna vidare på radion, som en duktig tjej.
HAHA.

tja.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är redan playboy brydar, baby!

2008-07-15 @ 21:09:42
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/
Postat av: sabrina

hej sötnos, hur är det i oxled

2008-07-16 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0