hell or heaven? änna.

efter mitt otroliga inlägg igår så kontrar jag med ännu ett obetydligt inlägg.

ensam hemma i en vecka. härligt som fan.
pojkvän hemma, härligare än härligast.
arctic monkeys på högsta volym, nice somfän.
jimmy och jesper i min pool, inte lika härligt.
skoja.

vi körde just en lek i poolen där en av oss skulle kasta i en leksaksfisk samtidigt som alla blundar,
och sedan skulle man alltså simma runt och leta efter den, den som hittade den först vann.
svrårare än vad man tror faktiskt.
jag vann tre av fyra gånger av den enkla anledningen att jag är, och kommer alltid vara bäst. duh?
förvånas inte av detta.. men leken var faktiskt (hör och häpna) inte mitt påhitt.
däremot så var det mitt påhitt att prova på ett magplask varav en av tre blev skadade..
gjorde ont.

föööööör jag är en idiiiioooooo-oot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2008-07-28 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0