yesterday.

oj jäklar vilket fint väder det är. sol och blåst. jag älskar storm. för det skulle ju bli storm idag, och börja igår.
det märkte jag, sune, nils och thomas när vi gick hem i nattens sken.
mitt paraply gick sönder, och man fick hålla i hatten. ingen av oss hade hatt, men det är ju bara ett ordspråk.
vi körde ett litet maraton igår, flygarns - delirium - golden days. det var faktiskt skojskoj. förutom att jag blev av med min mobil. jag bryr mig inte egentligen. materiella ting har ju en tendens att försvinna i min närvaro. det är bara lite jobbigt att byta nummer. tur att jag inte hade fått min nya mobil.

snoddabilder kommer la upp lite senare.
nu skall jag äta frukost, sen ska jag kanske ta en promenix.
tjing, som pappa säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0