wow, motion.

image166Vet du vad?
svar nej.

idag så har jag varit ute och joggat/powerwalkat elljusspåret.. sen gjorde jag 45 situps, fyfan vad det kändes. och för att krydda på det hela tänkte jag att JA! jag gör lite armhävningar också...
det blev 5 stycken, hahahaha FEM! fyfan vad jobbigt det var, eller så är det bara jag som blivit för svag, för tung för mina klena armar, jag la ner försöket i alla fall. allt detta efter min supernyttiga frukost!
jaja, tio spänn på att jag kommer ha fet träningsvärk i magen i morgon.

strax skall jag laga mat, eller ja.. steka fiskpinnar, koka potatis ta fram färdig-remouladsåsen och nån annan färdiggrej, kanske skära lite grönsaker också.

i'm a badass.

Kommentarer
Postat av: Olof

Va fan håller du på med? Motion!!!?

2008-01-30 @ 23:35:52
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0