the plan.

waow. jag har en plan, hör och häpna. denna lördag så skall jag hänga med viktor. och för första gången på, rättimage150 så länge. så har jag en plan på vadfan jag ska göra. alla mina lördagar har varit så jävla diffusa. och slutar antingen på delirium eller flygarns, inget fel på det. verkligen inte!
men nu kommer det antagligen att komma upp någonting askul som jag egentligen vill hänga med på. skulle inte förvåna mig, för så blir det alltid. men nu skiter jag i det.

jag kan nästan inte prata för att jag har så hemskt ont i halsen. det känns ungefär som att ha skrapsår på stämbanden. riktigt skönt. vi får se hur kommunikationen resulterar sig i idag då. teckenspråk? för det kan jag ju dessutom, i alla fall lite grann..

min familj är som bortblåst. igår var om ute på krogen och härjade, medans jag satt hemma och hade tråkigare än vad jag haft på väldigt länge. nu när jag vaknade vid kvart i tre tiden så var dom också borta.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vart fan tog ditt förra inlägg vägen? :O :O

2008-01-05 @ 17:43:30
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Anonym

vafan

2008-01-05 @ 19:57:26
Postat av: Olof

naaaaaaw..sötnos..:D tack så mkt
När ska vi gifta oss?

2008-01-07 @ 00:25:49
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar
Postat av: Olof

Jipppii...jag har redan köpt ringen bejjjbi

2008-01-07 @ 01:26:51
URL: http://metrobloggen.se/suckmyguitar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0