spännande livet nr 1.

image148ni kommer inte att tro mig. men jag åt nyss havregrynsgröt till frukost. och nu kollar vissa ner på tiden då jag skrev detta, vafan? klockan är ju över halv tre! men då räddar jag mig själv med att säga att jag vaknade faktiskt kl två.
jag älskar att höra på intrigerna bland kärleksparen runtom i min krets. folk som har pojkvänner som kan kallar sin flickvän för alla fula ord i världen och hon går tillbaka, gång på gång. någon som har varit otrogen flera gånger och partnern går tillbaka, jag skrattar. men alla har väll olika värderingar antar jag. haha. men det var mest det förstnämnda som jag och mamma just hade ett samtalsämne om. jaja, jag fattar inte hur folk tänker ibland.

från folks labila liv, till ett annat (mitt)
jag läste just i aftonbladet att långt spikrakt hår blir modet i vår. stackars er som var "moderna" i höst (eller va det var) och klippte page, det hinner ju inte växa ut. ni har haft era glansiga dagar säger jag då.
mm jag vet, jag käkar havregrynsgröt och läser aftonbladets modesidor.
whats up with that?

Kommentarer
Postat av: Johan

Krulligt och oklippt på ett halvår är alltid mode!

2008-01-03 @ 17:27:41
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Alex

Skulle vilja se hur johan ser ut efter en match med en plattång..

2008-01-03 @ 18:58:14
URL: http://teammanwhore.blogg.se
Postat av: halloni

så vad sägs som att dricka för mycket kaffe till brödet?

2008-01-04 @ 17:18:56
Postat av: cecilia

alltid för mkt kaffe. till allt.

2008-01-04 @ 17:57:08
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0