maybe it's a puzzle i don't understand?

image147och det snöar. det nya året börjar med snö. och jag som älskar snö. jag borde ligga på en gräsmatta nånstans med öppen mun och tungan ut i vädret, kolla läget liksom, så att flingorna inte helt plötsligt börjat smaka vanilj eller något.
förresten, för er som avgett nyårslöften. jag tror inte ett skit på att ni kommer klara det. det är aldrig någon som gör.
för mig är ett nyårlöfte en jäkla klycha, som någon överfull snubbe i grön kostym har hittat på för att man sedan skall känna sig kassare än vad man redan är. för att man inte klarar det. "jag skall inte äta godis på ett helt år" (två veckor senare) ojrå, detta gick ju inte så bra.
men det är okej för mig. ni får bryta era nyårslöften, det är charmigt att ni faktiskt försöker försöka.. :)

jag säger såhär, jag skall försöka att få mitt nya år att bli så bra som möjligt. det kommer alltid att finnas ups and downs, men det är bra. man blir ju så mycket visare, eller blir man det? jao, det tror jag.
och sen så skall jag lära mig att göra egna köttbullar också. sen kan ni få komma hem till mig på köttbullar&makaroner. det skall bli spännande.

idag åkte arna till tennerife, och jag önskar dig lycka till. kul att någon har en plan fram över. jag tror att du kommer få sjukt kul, många bra minnen att ta med och dela med dig av, hem till vår kära lilla del av världen! när du kommer hem skall jag kunna göra perfekta köttbullar. så nu har du ännu något att se fram emot. haha.

puss & kram
Dagens band: Keane

Kommentarer
Postat av: Micke

kan du inte göra egna köttbullar?...:S Jag trodde det va din specialité! bullar i alla dess former o smaker

2008-01-02 @ 23:55:25
URL: http://nexieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0