konversation mellan mig och pappa.

Sockersöt säger:
Jag fikar..annars jobbar jag
cecilia säger:
aha, kul eller?
Sockersöt säger:
Inte alls men en nödvändighet
Sockersöt säger:
Man vill ju inte gå omkring med din plånbok..hahaha
cecilia säger:
kanske inte idag, men imon befinner de sig 4500 i den, det du!
cecilia säger:
ahahhaha
Sockersöt säger:
Räcker ju till hyran...knappt
cecilia säger:
haha (de va här jag kände mig lite dissad)
Sockersöt säger:
Jag pillar iallafall in mycket mer i min
Sockersöt säger:
Sen fyller Marina 53 imorgon så då blir den väl tom igen.
cecilia säger:
hahaha! va ska hon få då?
Sockersöt säger:
Sängkammarnatt
cecilia säger:
en dyr en
Sockersöt säger:
Det är dyrt att ha toyboy
cecilia säger:
det kan jag tro!


slutsats: han är funtad.. :)

Kommentarer
Postat av: Arna

jag diggar att din pappa heter 'sockersöt'. min heter bara 'bjössi' (hans smeknamn) eller 'sigbjörn' (hans namn). inget gulligt och puttinuttigt...

2008-01-25 @ 00:38:59
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Arna

Wow, jag googlade mitt namn nu nyss och jag var där överst på listan. euw

2008-01-25 @ 00:51:08
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0