I kiss you all starry eyed

konstiga kärleksförklaringar hit och dit. två dagar har gått och jag lyssnar bara på moldy peaches och dresden dolls, like the old days. jag lyssnar mest på moldy peaches för att jag såg filmen juno i fredags med några vänner. den var för övrigt en av dom bästa filmer jag sett på rätt länge. mitt tips till dig är att: gå och se den om du inte har det. ladda inte ner, det är olagligt. där var i alla fall moldy peaches - anyone else but you med, en gammal favorit faktiskt. adam green, någon? :)

oh so wonderful.




Kommentarer
Postat av: Nissen

precis "ooooo-kej!" hatar han!

2008-01-28 @ 23:00:14
Postat av: Johan

Adam Green, jaja... Kimya Dawson för fan! Lyssnar du seriöst på Moldy Peaches? Det vad oväntat :)

2008-01-29 @ 06:37:52
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0