Bloggare söker fru!

nu är tiden inne, för denna ungkarl: Andreas "Ler gayigt" Langer att hitta sin drömfru.. (nej, inte mig)
spana in hans svar på frågorna här under och kolla in om han är något för dig.


image161
Vem är du?
  -En 23-årig kille i Leksand som gillar att imponera på tjejer.

Lyckas du med det?
  -Ja, när jag använder min humor.

Vad har du för intressen?
  -Jag är en osignad gitarrgud! Och så spelar jag trummor och mixar musik.

Hur går det med kärleken?

  -Inte så bra. Det är ju därför vi gör den här annonsen som ett desperat försök att hitta en passande tjej till mig! Ler gayigt

Varför har du inte hittat någon tidigare?

  -Jag ser ju potentiella flickvänner på stan hela dagarna men problemet är att jag inte känner dem. Jag föredrar att sitta hemma framför att vara ute och festa, men jag är en social människa. Jag har bara svårt för att hitta personer jag vill umgås med, hehe.

Vad söker du för typ av tjej?
  -En jordnära tjej. Jag ska kunna skoja med henne utan att få "mördarblicken" bara för att hon inte förstår mina skämt. Och så får hon gärna ha en snygg bakdel, Ler gayigt.


så! är du en grym tjej som tycker att du passar in på addes typ OCH som bor i eller i närheten av Leksand, maila en personlig beskrivning och bild till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0